Saturday, December 11, 2010

Sesi Jamming

Saturday, December 11, 2010
Tadi pi jamming.Hmm..Dia bawa 2 pompuan.Satu senyap,satu lagi peramah.Hmm..Tapi 2-2 merokok.Giler a.Budak2 girl yg merokok ni hmm macam pelik je perangai..Ishk..Budak band macam ni ke?Ntah..Aku takkan berubah pendirian aku.Kalu ini aku sekarang,lepas ni itulah aku juga.

Minat tu dikongsi bersama,mungkin aku ada vocal yang diorang takde.Tapi tadi aku nyanyi lagu Rudy,Rudy kata aku rosakkan lagu die.Hmm..aku mmg belasah je.Aku tak tangkap lagi lagu tu.So aku belasah la.Tp kadang2 ni Rudy ni langsung tak pernah nak support aku.Kan aku vocalist die.Condemn aje.Bosan la camni!Kan aku ni supporter die.Dia patut kasi encourage.Ishk..Ramai yg puji..tp orang kuat atas aku lak yg tidak.Sah2 la muka ni yg akan mengemudi persembahan nnt.Aku juga yang main peranan besar nnt.Hmm..Biarlah...tgk aje ape akan jadi...

Lepas ni mengimbangi die,aku ingat nak amik kelas keyboard.So kire aku akan satu kelas di atas dari die.Sbb aku pandai main instrumen sekali.Aku nak jadi musician yg ada ilmu.Itu yang aku mahu.Taknak berbekalkan vocal aje.

Slow2 aa..aku...Aku nak blaja ngan Rudy camana nak record lagu dulu.Itu yang penting.So..kalu die ketepikan aku pun..Aku boleh buat projek solo sbb aku dah tau selok belok.Skang ni aku amik je ilmu dari die dulu.

Lagu aku pun aku dah siapkan.Tp die nak lagu die gak..Tkpe la..Nnt2 la...Hm..Ape2 je la..

0 comments:

Post a Comment

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger TemplatesThe Blog Full of Games;