Saturday, December 11, 2010

Gastrik Oh Gastrik

Saturday, December 11, 2010
Dah lama tak menge-post-kan sesuatu.Semalam aku pi umah Rashid.Saje je nak jumpa die.Sbb nak menenangkan hati.Tido umah die.Esok nye pagi aku plan nak pi terapi Ceragem kat USJ.

Lepas balik kerja,pukul 8 malam baru sampai umah.Huhu.Lepas tu terus gegas pi mandi2,solat dan sebagainya.Terus naik kereta pergi ke umah rosik.Bertolak pukul 830 aku pun gerak..konon  nak lalu depan jalan tepi PWTC,sekali aku sesat.lepas tu aku lalu kat KLCC.pergh jam gile.mampos aku.elok2 setengah jam,aku stranded 2jam setengah.Adoi!

Hmm..Sampai pukul 11 ..giler kentang!Jumpa Rosik.Then kitrang pi makan.Then pi karok.2 jam karok kat Jusco Wangsamaju.Giler a..pukul 2am baru abis.Lepas tu aku balik umah die..Then aku tido.

Esok as per planned,aku pi terapi katil Ceragem.Dah lama aku tak pi.Sakit pinggang aku teruk giler.Kena je terapi,terus segar badan aku.Serious!Relaxing!Sakit pinggang hilang on the spot!Memang bagus la Ceragem.

Skang asik kena gastrik je.Skit perut slalu kena minum susu.Hmm..Aku kena slalu minum.Dah tua2 ni,aku terasa kesihatan aku merosot.So aku akan jaga sebaik mungkin diri aku.Hmm..Gastrik je..

0 comments:

Post a Comment

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger TemplatesThe Blog Full of Games;