Tuesday, December 7, 2010

Hmm..Terasa sihat la pulak!

Tuesday, December 7, 2010
Hari ni aku bangun 6.30 pagi.Ok la.Takde ape2 pun.Aku harap aku boleh cepat2 kerja audit ni.Sbb aku nak buat diriku jadi sgt busy.Aku nak try lupakan ape2 yg tak patut aku ingat.Perasaan terus menyelubungi diri aku.Bila ia akan berakhir.Ntah ler!

Aku test diri aku supaya tak amik inhaler oren contained streroid.Bila aku bangun,aku rasa macam sangat sihat.Mm..aku rasa sebab guna inhaler warna oren tu,sgt membuat body aku jadi lemah.

Sakit kepala pun hilang.Semua hilang.Badan rasa segar gile.Hmm..lepas jumpa Zaid,aku rasa macam kembali pulih sikit walaupun tak seberapa.Hmm..Ntah ler..

Semalam aku pi jumpa line-up.Bob takde.Jumpa Zaf aje.Ok die sgt komited.Aku ok lah.Tp jauh di sudut hati,aku masih sangsi dengan aku!

0 comments:

Post a Comment

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger TemplatesThe Blog Full of Games;