Monday, April 25, 2011

Sikit lagi aku nak qualify

Monday, April 25, 2011
Hari ini aku melalui satu peristiwa meeting di mana aku ditugaskan ke SPAN.Hmm..aku rasa macam teruk sangat sebab tak boleh represent SIRIM as a good Certification Body.Ntah ler.Sebab dia hantar budak mentah wakil SIRIM,memang tak reti la nak cakap apa2.Tak mampu.

Tapi esok aku nak lalui interviu SIRIM Berhad untuk mengesahkan jawatan selama 6 bulan aku berkhidmat di SIRIM.Aku takut dan ntah-ntah ape je rasa.Lalui aje tanpa rasa apa2.Harap2 aku ok la esok.Amin.

Rabu aku ada makmal kimia pulak.Dan lepas itu aku akan menghabiskan masa aku untuk menunggu aku qualified as auditor.Aku harap semua ok la.Aku harap sangat2 semua ok.Aku harap aku qualified.Lama giler aku tunggu.Tak sabar la rasanya.Hm..Semoga berjalan lancar.

0 comments:

Post a Comment

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger TemplatesThe Blog Full of Games;