Friday, April 22, 2011

Hari yang sakit hati

Friday, April 22, 2011
Hari ini aku bekerja macam biasa,First sakit hati adalah bila kerja yang aku submit 3 kali direject.Sakit hati tak?Sedangkan kite dah put lots of effort to it.Still tak diterima.Ntah ler.Aku dah baca prosedur yang digariskan,tp bos ada style die sendiri dan sgt la subjektif utk aku paham.Geram giler sangat2 tadi..Ntah ler...

Lepas tu aku pun pi la nak mintak tandatangan lab owner untuk aku punyer training record.Bersungguh la aku pi berlari ke blok 22,susah payah aku pi jumpa Puan tu,sekali die kata cara aku isi borang tu tak memenuhi kehendak die,sakit hati lagi..Berpeluh2 la aku nak mendapatkan tandatangan die,dia layan aku macam tu.Geram aku.Bengang la.....!!!!!!!!!

Lepas tu,aku pun teruskan kerja aku seterusnya...Sebagai new auditor,aku bersungguh2 la arrangekan jadual makmal Kimia.Aku dah tetapkan hari Rabu.27 ni..sepatutnya benda ni die pun ( new auditor lagi sorang ni ) boleh buat..tp die tak pernah amik tahu,,aku yang tolong susunkan....aku dah susun,,,elok2..lepas tu aku pun suruh sorang new auditor tu tolong follow up kan aje..bukan susah pun!!!!!Bukan susah pun!!!!!Ko follow up aje..Selama ni aku yang buat semua..aku banyak giler bekorban..,,,kalu ada training aku tolong amik projektor....die ingat aku ni kuli die...kami sama2 new auditor...kenapa aku yang selalu jadi mangsa...!!!Kenapa ko langsung taknak ringankan tulang sama-sama membantu..aku tak paham...!!!!!Aku penat la..menyampah..

0 comments:

Post a Comment

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger TemplatesThe Blog Full of Games;