Saturday, October 2, 2010

Hari yang memenatkan!

Saturday, October 2, 2010
Hari ini aku terbangun pada pukul 1 a.m.So macam bese la on kom terus la aku.Nothing much to do with this internet for the moment.Cuma hari ini aku kepenatan kerana sehari suntuk aku berjalan.Pagi pukul 7 a.m dah merancang nak pi Pajam rumah Fizi di college height.Disebabkan nak save minyak,aku naik moto je.Perjalanan dari USJ ke Pajam take 1hour 30minit perjalanan.Berakar punggung!Ni sebab aku nak clearkan sume barang2 KLIA yang aku terambil yang masih dalam pegangan aku.

Ada hard disk projek SSM,tag card,mouse HP.Tu je.So aku taknak la simpan mende tu.Bukan hak aku.So aku kasi balik la.Sebab tu aku bertungkus lumus pi Pajam.Nak pass kat si Fizi barang2 tu.Then pukul 2 p.m aku kena pi servis kereta.Habis 212 semuanya.Penat aku tunggu,pukul 5.30 ptg baru settle.

Aku suruh die cek brake sbb bunyi.Seems tak betul2 pun?Hampeh giler!Hmm..Aku nak hantar balik la.Brake tak betul lagi.Aku risau sbb tu la harta yang berhutang yang aku kena bayar bulan2 dalam amaun yang besar.Aku tak suke hutang2 ni.Ntah ler.

Nanti kena beli laptop lak!Nanti nak kena beli amp gitar pulak!Ishk!Semua tu nak hutang ke?Amp tu ok lagi la kot sbb baru 2 rat je tp laptop mahal tu.Tak larat la camni!

Aku nak beli yang cikai aje..kalu ok,upgrade la later!


Aku harap kalau jadi aku punyer band ni,hope leh generate money.We are going to make serious bisnes in music.I hope aku boleh inject value in our partner ship.Aku consider ni macam pelaburan aku la.Tak kesah.Between aku nyer passion.

I just love what im doing so far!I wish all the best and aku nak pi solat Isya.Tak solat lagi.Baru bangun ney!

0 comments:

Post a Comment

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger TemplatesThe Blog Full of Games;