Friday, October 1, 2010

Hari ini hari yang ntah apa apa ntah la!

Friday, October 1, 2010
Apabila kita memasuki tempat yang baru,satu perasaan muncul tiba-tiba.Perasaan yang tak tentu.Aku takut tersalah buat pilihan sebab tempat kerja aku yang lama sangat rileks.Hmm..berdebar2.Aku naik ke atas seksyen yang menerima aku dan aku dapati staff nyer baik aje.Tapi aku tak kisah dah ape mereka nak cakap pasal aku kalau melihat aku ni sombong ke ape?Sbb aku ni very shy person!Hik3&%$#!Nak buat camana..macam tu lah aku..jgnlah salahkan aku..dah camtu pembawakan aku dari dulu lagi

Makanya,aku naik ke meja aku,aku baca la standard2 manufacturing yang ada.Ada berkenaan ngan kerja aku.So aku baca la.Aku tak tau ape yang aku baca..Nasib baik bos cakap aku kena training intensively..ok la tu..so aku tak takut sgt la.

Lepas tu aku pun pi blok 8.Pi tempah jaket SIRIM.Cantik gak!Perasaan tu berdebar2 giler tentang kerja baru ini tp aku akan terima ape jua halangan nya.Aku akan belajar sungguh sampai aku dapat.Aku malas nak tukar kerja sbb aku nak fokus pada benda lain pulak.

Hari ni lineup band aku dah full.So its time untuk aku merancang plan seterusnya.Untuk berkumpul,aku rasa itu the best way untuk cari idea.Aku memikirkan untuk memacu band ni ke depan.Kalu ade rezki,aku nak tgk kami buat profit.Genre mesti ditentukan.So aku rasa hanya high range aje boleh memberi khabar kepada orang bahwa "we are here people!!Please noted!!Support us!!"

People , we were born to make u crazy !!!!!



















.

0 comments:

Post a Comment

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger TemplatesThe Blog Full of Games;