Wednesday, October 6, 2010

Hari ini ok sikit kot!

Wednesday, October 6, 2010
Hari ini dah makin ok.Aku dah buat suma nye.Segala2nya dah disettlekan.Kad,kad petrol,kredit kad,safety shoes : semua benda ini kena isi form baru leh dapat .Biasa lah perkerja baru!

Aku terkejar2 baca prosedur company.Aku kena kejar suma ni.Sebab aku kena tahu knowldege itu before aku diberi fail2 untuk dibuat.Dalam masa 2 minggu ini,aku harap aku boleh habiskan.So barulah aku tahu skop kerja aku sebagai AUDITOR!
Banyak ilmu yang perlu ditimba.Yang paling penting,aku akan dapat laptop Kak Bib nak kasi.Alhamdulillah!Baru terpikir nak beli aje.Mana ada duit sgt.Nak tungga laptop baru dari company,tahun depan baru dapat!So makin pening jadinye nanti.Macam mana nak buat kerja kan??Tapi dah ada laptop dari Kak Bib,so ok la lepas ni!

Laptop aku camni ke nanti?Hahaha

Esok awal pagi nak kena photostat standard.Aku kena baca banyak Malaysia Standard barulah confident nak audit kilang.Tapi kena buat cepat2 sbb Kak Bib minta nnt.Aku kena buat copy untuk aku gak nnt.


Untuk band aku ni,aku dah confirmkan mana tempat nak tuju.Ahad ni 8 malam kat Kelana Jaya.Hopefully line up ni serious aa cam aku gak.Aku rasa seronok sikit sebab aku ada banyak benda dalam pikiran sekarang nak buat!Gud luck my line-up!

I want my band to be like this!!!!!!!








0 comments:

Post a Comment

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger TemplatesThe Blog Full of Games;